Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Saturday, June 11, 2011

kaki bangku

Assalamu'alaikum.


Note the bulan sabit, bintang, keris dan tombak.

Baru lepas tengok bola di televisyen. Piala FA Kelantan lawan Terengganu. Terengganu menang dengan kelebihan satu gol (wah, dah macam ayat pengulas bola) Erm, aku ni takdelah reti sangat tengok bola, kaki bangkulah senang cite. Tengok melalui mata logik je selalunya. Owh, dan saye tak suke dengar pengulas bola sepak malaysia mengulas pasal perlawanan yang berlangsung.

Aku tertanya-tanya lah, memang selalunya, referee selalu lambat tunjukkan ke masa tambahan bila dah masa bermain tamat?

Oh ye, pasal Daudsu masukkan bola ke gol sendiri tu, aku rasa, kalo dia tak tandukkan pun, korang tak rase ke, bola tu tetap masuk? Mungkin Daudsu kena lebih praktis tandukkan bola ni.

Ape-ape pun tahniahla Terengganu, penantian 11 tahun, akhirnya berjaya gak. Itulah rezeki orang kata. Kelantan cuba lagi di lain hari deh. Sep kito kemmah~

The Red Warriors (TRW) tetap di hatilah bebeh.


Ambo klate sejati, kalo boleh nak tok laki ore klate. kalo boleh nak duk klate jah sapa tuo. haha. :) perkenankanlah ya Allah.


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...