Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, April 6, 2011

sakit rumah

Sejak dua menja tiga menjak ni, sakit rumah semakin menjadi-jadi. Mungkin ini simptom-simptom bagi budak tahun akhirlah kot. Mana taknya, kebanyakan member-memberku yang berumahkan sepelaung mesti balik tiap-tiap minggu. Maknanya, bukan aku sajelah yang ade penyakit ni.

Sejak dua menjak tiga menjak ni, masalah kecil pun jadi macam masalah besar. Haish, apekehei pun tak taulah. Pastu, mulalah rasa nak balik rumah. Hm, balik rumah walaupun takde lah setel masalah tu, cuma psikologi sahajo serasa aku.

Sejak dua menjak tiga menjak ni, banyak benda difikirin. Masa depan barangkali. Huish, itu perkara penting kot. Tapi, itu hal manalah kita ada kuasa kan? Hm, ini membantutkan tumbesaran otak sahaja.

*****************

Kamonlah.

Kata nak enjoy student life.

Masalah, pasti ada penyelesaian.

Mari membersihkan otak dan hati.

Sudah-sudahlah.

Stop whininglah nona.

Jangan sampai kufur nikmatlah.


Allah sebaik-baik perancang.Mari bersangka baik padaNya.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...