Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Thursday, February 22, 2007

consistent=stable=istiqamah=??

mmmm...
bile lah aku nk consistent ni?
ish..
nape la ngan aku ni?
ari2 berazam,
tp maseh ngan attitude lame agi...
yg geramnye,
tau sgt tak berubah tp ngape la diri ni ketegaq sgt!!
wahai hati..
tlglah berubah kpd kebaikan..
istiqamah la wahai diriku..
ape kes ni pujok diri sendiri nih??
mcm sengal je..
ah,
tak kesah!
yg penting aku tau aku kurang ape..
pujok diri sendiri lebey menusuk kalbu...
huehuehue
mulai dari hari ni aku nak jadi org yg untong je..
[orang untong,merujuk pd sabda Rasulullah]
kuatkan hati,
niat untuk mendptkan keredhaan ALLAH swt...
chaiyok2 naqiah!!!!

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...