Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, February 20, 2007

3 hari sudah berlalu..



kenangan itu akan sentiasa terpahat di hati aku..
ipoh parade sama dijelajahi..
jaya jusco sama dikembarai..
tesco sama dipelopori..
=]

bas sama dinaiki..
teksi sama diduduki..
payung sama diteduhi..
=]

air mineral sama diteguk..
kfc sama disuapi..
cafe v3 sama diratahi..
=]
walaupun sekejap,akan aku ingat kenangan ini sampai bile2..
apakah akan ada kenangan yg kedua?ketiga?keempat?
=]..moge2..

17.2.2007, ~olwez in my heart~





2 buah fikiran:

inDEEgo said... [Reply to comment]

comel la key chain tu..nak! hehehe =)

anNaqia said... [Reply to comment]

Nur Danny: haha. keychain lama dah tu my dear. dah lupa letak kt mane.

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...