Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, February 19, 2007

Alhamdulillah....

syukur pd nikmat Allah...

"Allah turunkan ujian kpd hambe Nye yg mampu hadapinye saje.."
kate2 azimat drpd bonda tersayang.
Ya Allah,aku bersyukur pdMu..

"sabarlah,anggap ni ujian drpd Allah.bnykkn berdoa pdNye.."
kate2 semangat drpd abah tercinte.
Ya Allah,aku redha dgn ape yg terjadi pdku..

hidup ini hanye sementare.kuatkanlah iman,suburkanlah taqwa..
sementare jasad ini masih bernyawa,
perjuangan akan diteruskan..
sesngguhnye hidup,mati,jodoh,pertemuan di tangan Allah..

chaiyok2!!!
gambate!!!
gomo naqiah gomo!!!

urusan ukhrawi dan duniawi seiring digalas di ats bahu..
ALLAHU AKBAR!

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...