Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, November 29, 2015

Melancong ke Legoland, Johor, Malaysia

Assalamualaikum semua!

Mood rajin melanda sejak dua menjak ni.
Kita layankan aja ya. :)

September yang lalu, aku berpeluang untuk ke Legoland.

Aku menginap di Hotel Jen di Nusajaya Johor, lebih kurang 15 minit dari Legoland.

Katilnya.

Ruang depan katil

Pintu depan dan almari


Bilik Air

Pemandangan di belakang Hotel Jen

Di Legoland, ada dua seksyen. Water Park dan Park kering.
Masa tu, kami dinasihatkan untuk ke park kering dulu baru ke water park, kerana faktor cuaca. Berikut beberapa gambar masa di Legoland tempoh hari.

Digalakkan membawa payung, memandangkan di sana, cuaca sangat panas.
Banyakkan minum air kosong juga ya.

Boating School, permainan pertama yang kami main.

Main-main bot di Boating School.



Main-main tembak di Pharaoh's Revenge




Cuba bezakan tiga gambar di atas. Permainan di atas ialah Project X.
Four seater punya roller coaster. Seronok!

Akhir sekali kami ke Legoland Water Park.


Untuk pengetahuan semua, ada 75 permainan yang boleh  anda cuba. Sila ke website Legoland untuk keterangan lanjut.

Semoga sedikit maklumat di atas dapat memberikan manfaat untuk anda.

p/s: It is recommended to go there (Legoland)!

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...