Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Saturday, November 28, 2015

Cadangan Planner 2016

Assalamualaikum pembaca semua.

Kita kini semakin menghampiri akhir tahun 2015.
Nampaknya saya hanya mengemaskini blog 2 kali sahaja setakat tahun 2015.
Target tahun 2016 untuk mengemaskini blog sekurang-kurangnya sebulan sekali.
InsyaAllah. Semoga umur panjang dan diberkati Allah hendaknya.

Jadi, menjelang tahun 2016 ini, saya ingin berkongsi planner apa yang saya akan gunakan sepanjang tahun 2016 nanti.

Luxe Planner saiz A5 harganya RM15.60
Luxe pocket diary harganya RM5.10
Saya beli di Kinokuniya.

Isi dalam Luxe pocket diary.
Hasratnya nak dijadikan Daily Expense Book.

Isi dalam Luxe planner A5
Untuk planning for a month.

p/s: What is your 2016 planner looks like?

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...