Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, April 17, 2011

cuti sekejap

Assalamualaikum.

Aku pulang ke rumah, memandangkan kerja melangsaikan report sudah setel. Sekejap pun jadilah.

Home is my obsession. Nak kena back to school tu yang eden lomah. Ohoi~

Cuti sekejap,yang memang da lame plan, tapi bertindak membeli tiket secara spontan. Dan kena balik ke tempat menuntut ilmu pun secara spontan. Hm~

Meh nak story mory sket kesah sepanjang cuti yang sekejap ni.
(nak mengubati kesedihan kena pulang esok. Masih kanak-kanak ye, walaupun umur dah 22)


Setelah bercerita kat ibu tersayang pasal jam, yang hampir tenat itu. Semalam abah belikan aku seutas jam. Pertama dalam hidup, dapat jam tali besi. Less 70%, menang membelilah orang kate. Eheh~ Alhamdulillah. Tq abah. :)



Yang sebelah kanan, member baru(polo). Yang hijau, member lama (kiko), tapi masih sayang.

Sekarang kat Perak Darul Ridzuan, musim durian. Jadi aku yang kaki durian ni pun, mulalah mengusha-usha durian. Tapi, feel nak makan tu, lebih kat kampung halaman. Hah, mulalah berstori kat mak. Maunya makan pulut duyey. Balik secara spontan ni membuahkan hasil, bila dapat makan pulut duyey. Hoyeah~ Pueh hati eden. Makan, sumbat, telan sume ade. Tq mak! ^__^


Pulut duyey sedap. :)

Oh, esok sudah kena pulang. Siap pesan kat mak lagi, nak tapau duyey ke Perak. Padahal, kat Perak lagi banyak duyey, kat rumah jugak dicari nye. Hehe.

Apabila pulang, 4 test, 1 presentation, study week, exam menanti. Fighting!
Permudahkanlah ya Allah.
Rabbi yassir wala tu'assir ya Kareem.

-------Setel cerita saye.-------

Takziah buat Habibah, housemate sejak first year di UTP, dengan pemergian ayahandanya. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Moga bib kuat. Doakannya jugak ye kawan-kawan. Semoga doa anak soleh menjadi bekalan arwah. Amin.


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...