Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Thursday, March 17, 2011

ujian dan temuduga


Tiba-tiba sejuk kaki dan tangan bila dapat email ni,

Kindly be informed that PETRONAS Ability Test will be held on 1-3 April 2011 while Structured Interview will be conducted on 8-11 April 2011. Further details will be informed later.

Kat gmail tadi.

Nervous.

Dah lama tak melalui interview ni. Last dulu, masa lepas SPM dulu.

Probably test and interview tu untuk student grad May ni, tapi aku tetap rasa neves.

Haiyok, kena prepare la ni sikit-sikit.

Resume.
Knowledge.
Interview.

Ikut hati, bukannya nak lebih-lebih, janji dapat kerja dapat gaji. Hidup bahagia.

Ya Allah permudahkanlah kami mendapat kerja.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...