Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, March 1, 2011

observe

Jalan-jalan ke cafe.
Jalan-jalan ke tasik.
Apa saya buat?
Observe kiri kanan.

Kalo saye tengok baby,
Muka dia akan saya tengok dulu.
Montel.
Gebu.
Fluffy.
Tu yang bermain di fikiran.
Lepas tu saye tengok parents budak tu.
Oh, patutla, mak dia cantek rupanya.

Kalo saye tengok perempuan,
Gaya tudung yang saya tengok dulu.
Tudung wardina kah.
Tudung syria kah.
Selendang pelangi kah.
Pastu akan fikir, camne dia ni lilit eh.
Camne dia ni pinkan tudung tu eh.
Cantek.

Kalo saye tengok lelaki.
Saye akan tengok jam tangan dulu.
Lelaki yang pakai jam itu hensem bagi saye. heh~
Tambah-tambah kalo yang leather.
Lagi ape eh?
Itu je la kot.
Takley observe lama-lama.

Kalo saye tengok pak cik dan mak cik.
Pasti akan terdetik,
Kesiannya mak cik.
Kesiannya pak cik.
Walaupun pak cik dan mak cik tersebut sihat walafiat.
Aigoo.

Begitulah kesahnya,
sampailah saye pulang ke bilik.
Observe orang kat facebook pulak.
Haha.
:)

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...