Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, January 25, 2011

minggu add drop

Sekarang ni aku tengah menyesuaikan diri dengan internet UTP yang macam biskut chipsmore. Malam je terus weng, takleh masuk internet. Sabar aje la. Mungken lambat sikit menjawab sapaan kawan-kawan di shoutbox dan di kotak komen. Harap maaf eh. :)

Seperti kebiasaan dua minggu pertama lecture, adalah minggu add and drop. Semester ni, memang kekonfiusan melanda diri, bila da tinggal sikit subjek ni, fikir nak bahagi-bahagikan pulak.

Pada mulanya, ingatkan nak bahagikan 9 sem ni, 9 sem akhir. Tapi, ade satu subjek yang agak-agak kalo diforward ke depan, confirm akan sorang-sorang. Jadi, at last, amek je lah sem ni. Harap-harap dipermudahkanNya.

Hari kedua and counting. :)

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...