Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, January 24, 2011

final year second semester

Oh, blogku da ade 50 follower lah. Terima kasih rakan-rakan, dan Wany menjadi orang yang ke 50. Setinggi-tinggi penghargaan buat Wany dan follower semua. (haha, macam ucapan pengawas kat perhimpunan jek~)Semakin banyak yang singgah ke blog ni. Terima kasih ya pelawat-pelawat semua. Kedatangan semua dialu-alukan. Semakin lama, semakin mendalami ilmu berblogging ni. Dalam proses belajar lagi. Diharapkan semua dapat memberi sokongan. hee~

*************************

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, memulakan perjalanan semester kedua sebagai pelajar tahun akhir.
Semoga segalanya berjalan dengan lancar.
Fokus hari ini, ke kelas dan ke registrar, menyelesaikan hal subjek sume.
Rabbi yassir wala tu'assir ya Kareem.


4 buah fikiran:

Ju Zie said... [Reply to comment]

Ramai btol folower, hehe... gud luk naqiah sem last... do ur best!

nulhazwany abdul malik said... [Reply to comment]

ouh sama2.. terharunya !! ^^ wee
nak bagi ucapan gak lah, hehe

'saya mewakili rakan2 follower berbangga dengan cik annaqia kerana menghargai perngikut2 setianya. teruskan berblogging dan selamat menuntut ilmu. semoga berjaya. amin. mak , kakak menang ! (tiba2) '

ehe

Liquid said... [Reply to comment]

Amin =)

anNaqia said... [Reply to comment]

kak jue,
hehe, entahlah tibe2 ramai. tq kak! :)

wany,
hahha.tq2. :)

liquid,
amin~ :)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...