Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Friday, December 3, 2010

lelagu.

selalu kan kita tonton tv, dengar lagu background.
time part sedih, lagu mendayu-dayu menggamit hati untuk sedih jugak.
time part action, lagu yang bit nye laju.
time part gumbira, lagunya pasti seceria hati yang mendengarnya.

hm,
macam tu jugak lah hidup aku neyh.
bilamana ada perkara istimewa berlaku,
pasti akan ada lagu yang sesuai dengan suasana tu.

pasti,
kalo nak flashback je,
mesti putar balik lagu yang berkaitan.
automatically, perasaan time tu akan muncul balik.

haha.
tapi tak semua la ade music background nye,
certain case sajo yang ada music-music ni.

music background yang terngiang-ngiang dlm kepala,
yang ade signifikannya dalam dunia aku saat ni
haramkah, waka waka dan saat lafaz sakinah.
pelik tapi benar.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...