Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, November 29, 2010

year end sale 2010

yes. cuti-cuti malaysia.
sudah start cuti semester buat saya.
seronok beronok-ronok.

rumah saya tiada apa-apa yang menarik,
melainkan ibu saya, abah saya, adik beradik saya, dolla saya, mia saya dan anak dol saya.
sudah lama tidak bersenang lenang di rumah dalam tempoh masa yang lama.

jadi, cuti panjang-panjang ni,
perlu ada perancangan rapi jugak.
kalo tidak terbuang begitu sahaja sebulan cuti ini.

firstly, let's make a list.
cuti-cuti, apa mahu buat?
  1. qadha tidur (ini mesti. haha, macam lah kat UTP tak cukup tidur lagi. isk~)
  2. baca novel, majalah dan sewaktu dengannya.
  3. blogging (nak try tumblr plak lah! haha. blog ni pun tak selalu hapdet, nak try tumblr plak.)
  4. celik TV banyak-banyak. haha.
  5. belajar masak mungken?
  6. belajar menjahit pun mungken?
haih, banyak perkara mengarut je ni. padahal yang paling utama, perlu familiarize dengan imageJ. FYP daling oit. mau ternganga-nganga sem depan kalo ko lupakan imageJ ni.

owh mungken saya perlu kemaskini isi laptop saya ni. banyak sangat rasanya file yang tak tersusun.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...