Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Friday, November 19, 2010

muka baru lagi.

hoyeah!
belog saye bermuka baru lagi.
tema kali ni, kuning.
sume rase nak letak kaler kuning.

release tension la kununnye ni.
padahal petang tadi dah tidur lame gile.
pagi tadi, ade paper operations management.
paper yang paling digeruni untuk semester ini, untuk kategori management paper.
paper major pun digeruni jugak.
haiguh~
semua la digeruni.
moga Allah permudahkan perjalanan peperiksaan aku dan kawan-kawan. amin!
doakan jugak ye pembaca-pembaca sekalian.
insyaAllah nanti akan ade malaikat mendoakan untukmu jugak.

okey,
get back to work,
sudah berpuas hati dengan muka baru belog.
sudah berpuas hati boleh update sikit pasal peperiksaan.
fokus kembali pada jalan yang benar.

oh,
sebelum terlupa,
salam aidiladha 1431H.
tingkatkan pengorbanan, kurangkan sungutan.
^_^

2 buah fikiran:

Admiral Hafiz said... [Reply to comment]

wow
kaler kuning lak


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

anNaqia said... [Reply to comment]

hehe.
kuning kaler feveret mase kecik dlu.
mungken sakit mata nk tgk.
tapi xpelah,
nanti tuka lagi kalo rajin.
:)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...