Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Thursday, May 13, 2010

2 months left

assalamualaikum.

alhamdulillah, masih berdegup jantung untuk meneruskan latihan industri ini.
insyaAllah, lebih kurang tinggal 2 bulan je lagi untuk berpraktikal kat sini.
perasaan bercampur baur.

banyak kenangan indah yang tercipta.
dan
mengharapkan baki 2 bulan ini jugak dapat mencoretkan memori2 indah dalam hidup berpraktikal.

berada di situasi kerja,
bersama orang yang da berumah tangga,
sedikit sebanyak mencuit hati aku untuk mencari calon.
namun,
bila difikir2 balik,
buat apa duk sibuk2 pasal calon,
sedangkn itu bukan dalam lingkungan pengetahuan kita.
betul x?
perkara calon menjadi isu besar sejak aku berpraktikal.
aku rasa, i have wasted a lot of time thinking about that,

so then,
for this 2-months-left internship,
i wanna put him matters aside.
as i will know, there will be no more him after i'm wearing the title UTPian again.
i wanna cherish my time left.
i wanna create a beautiful moments.
because CUF is the best place that i've learnt about life after SESTER.

ya Allah, padaMu kumohon segala.

2 buah fikiran:

Unknown said... [Reply to comment]

da jmpa ke?

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: sudah~ :)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...