Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, March 24, 2010

happy birthday acik~

roses for u acik, if u read this blog. :)
sayang acik sampai mati.

24032010,
17-years-old gal.
birthday of my lil swit sista.
fatihah aka acik.
special date for her n us.

2010 is the most important year for her.
SPM is her turning point before she left the child world.
hoping for the best for her.
hoping she can get straight A+

ya Allah,
lindungilah adik aku dari segala perkara yg memudharatkan samada kami tau atau tidak.
berkatilah hidupnya.
makbulkanlah setiap impiannya.
ampunkanlah dosa-dosanya.
panjangkanlah umurnya.
murahkanlah rezekinya.
berikanlah dia kecemerlangan dunia akhirat.




0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...