Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, March 28, 2010

how to train your drag0n best!



assalamualaikum.

salam satu malaysia semua.
wahah~

pada hari jumaat yg lepas, aku telah berpeluang berfoya-foya di kuantan. kami bercadang nak tgk muvi, jadi dgn smgt wajanya, bgn awl d pg wiken.

pada mulanya, nak tgk alice in wonderland versi 3D. tp, memandangkan ade tayangan waktu mlm je, kami beralih arah kepada how to train your dragon versi 3D ats cdgn akak kt kaunter tiket.

tayangan pukul 2ptg, jam br je menunjukkan 12.30pm, jd apa lagi, kami meround2 melihat alam east coast mall itu. sempat grab satu contact lense bkaler. kaler grey you. haish~ kanak-kanak betoi la.

ting tong, 2pm.

cepat2 kami masuk panggung. masuk2 je da cte da start, ingt da byk miss, rupa2nya, kitorg msuk tu, cte br nk bkk tirai. kami dberi spek 3D. ingtkan masuk plant je kne pakai spek 2 lapis, nk tgk wyg 3D pn kne pakai spek 2 lapis. heheh.

cerita best! 5 stars. 2 thumbs up!

impact 3D yg best drasai time toothless bwk hiccup and the girlfriend jalan2 atas angin. macam aku sendiri yg terbang skali.
banyak lagi la impact 3D tu. xrugi amek yg 3D nye. siyes~

watak yang paling digemari dlm cte ni :

  • toothless / night fury (gmba kt ats)
comel bagai kucing. waa, teringt kat dollah (kucingku dirumah.). toothless banyak amek ciri2 kucing. suke2.

and
  • hiccup
he's such a humble boy. innocent young boy. full with spirit. the important characteristic of him is brilliant. suka part yang dia tulis2 kat buku. even masa jumpa toothless pn, dia maseh sempat tls kat buku nota dia. amek pengajaran d ctu. :)

jadi, itu je la ulasan cerita daripada aku. nak lebih umph, sila tgk sendiri d pawagam2 yg berdekatan. rasa cm nk tgk lagi skali je. ^_^

tgk cite katun, buatkan hati lagi ceria.



2 buah fikiran:

Unknown said... [Reply to comment]

minat tgk movie ko?:)

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: minat la jgk, huduh2. :P

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...