Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Thursday, June 4, 2009

picnic! ^^

tadi, family n me g b'picnic2 di Pantai Perkasa namenye kot. huhuh~

sronok.

mandi manda 2 kali round.

sampai kt sane dlm kul 10 am lbh.

breakfast.

terjun laut.

naik.

lunch.

terjun laut balik.

satu family mandi laut.

abah ajar kitorg berenang.

aku beransur2 pandai berenang. yipPe!~ (nti ley la g swimming kt kolam utp. ngeh~)

sblm naik td, ade udang meloncat2 kt dlm laut tu. udang utk wat cencaluk, kate mak. udang tu melekat2 kt baju ngan tudung aku. heheh~

kaki sakit, tp still ley enjoy mandi laut. (ilang sakit kaki aku~)


p/s: da lame xberpicnic ngan mandi laut camni. alhamdulillah, syukur pdNya~ ^^

2 buah fikiran:

Atikah said... [Reply to comment]

hey sis, pantai tu cantik..lama gle x g mandi kat sane...waaaa

really want to be there tooo!!~

anNaqia said... [Reply to comment]

hehe~
gi la.
sr0n0k~~
^^

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...