Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Saturday, April 18, 2009

terapi

sejak dua menjak ni, macam-macam perkara hati yang berlaku. sehingga menyesakkan dadaku.

luka lama berdarah kembali ditambah lagi dengan luka baru memang amat memedihkan.

jadi tadi aku melalui proses terapi untuk mengurangkan tekanan dalam jiwa ini.

dan terapi itu adalah:-



~~shopping~~

macam-macam aku beli tadi. tak pernah-pernah rasanya aku se'energetic tadi. mungkin benarlah, shopping ni terapi yang paling sesuai untuk aku. puas dapat beli barang-barang baru. puas!

dengan bershopping tadi, aku melepaskan semua masalah dalam hati ini, dengan melihat barang-barang atau dengan kata lain, window shopping.

dapat beli barang baru, satu lagi masalah dapat dilepaskan.


hmm..

for u who makes me hurt or not mean to make me hurt, it's really hurt me. but then, the shopping therapy heal my heart, though it's not fully healed. hope u'll be happy with your life. all the things that happened before this, make my heart hurt. but then, i'll know, there will be light at the end of the tunnel. thanks for the memory.


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...