Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Friday, March 20, 2009

[part 2] : wireless~

ari ni bersamaan ari jumaat, hari terakhir sblm balik ke rumah utk mid sem break. insyaAllah, blog ini akn terisi dgn cite2 yg menarek lg sewaktu cuti nti. hehe~

bas aku malam ni. kul 9.30 mlm. naik kt parking v4. tapi, aku xmemulakan lagi operasi packing memacking ni. heheh.

baru-baru ni, In-Team ada dtg ke utp. diorg jadi sponsor utk event Malam Inspirasi Seni (MIS) subevent kpd Heart For Islam (H4I) event. aku xmelepaskan peluang utk bersua dgn mereka. seronok sgt~ ^^

dan..

yang paling best, diorg ade wat album baru! dan aku tanpa rasa segan dan silu beli album diorg. ^^ da lama aku menanti lagu baru mereka. akhirnya ade jgk~ ^^


Allahu Rabbi [inteam reunited]

ade 10 lagu sumenya. sume best2. harga pn best RM25.90

lagu-lagu yang ade :

  1. Allahu Rabbi
  2. Hamzah Asadullah
  3. Hanya Takdir
  4. Dia Muhammad
  5. Kepastian
  6. Kemuliaan Al Quran
  7. Asy Syafie
  8. Redha
  9. Asma' Allah
  10. Kasih Sayang
kalo bagi mereka yg minat nasyid dan inteam, xrugi beli cd ini. aku puas hati sgt~ ^^

notahati : mid sem break akn bermula, tapi adek2 da nk abes cuti dah~ huhu.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...