Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, March 22, 2009

acik + adik~

kami di hentian Sg Perak


huhu. cuti aku baru bermula, tapi acik da kne balik asrama. i will miss her. my only sister. huhu. acik nampak senang dgn keadaan skolah tu. (MRSM PC)

masa kecik dlu, kitorg tido sebilik dan sekatil. sungguh aku merindui saat itu. kami selalu bersama sampai la masa form 3. masa tu, aku banyak mengasingkan diri untuk study. masaku dgnnya kurang. naik form 4, kami langsung terpisah, aku ke sbp. sejak itu, kami mula terpisah. aku selalu pulang waktu cuti2 skolah. selepas SPM, aku kembali ke rumah. kami mula bersama balik. ^^ aku suka~ namun, kami mula terpisah balik apabila aku ke utp. namun, kami tetap berjumpa kalo aku balik umh waktu cuti.

tapi,

cuti kali ini, aku pulang bercuti, dia pulang ke asrama. kami tidak akan selalu berjumpa slps ini. kesedihan menyelubungi hati sejak kali pertama aku mendapat panggilannya yg memberitahu yg dia mendapat tawaran belajar ke asrama. namun, kesedihan itu terubat apabila memikirkan acik akn memulakan langkah luas utk terus menggapai cita-citanya.



pengarang jantung


semoga perjalanan adik2ku tidak sesukar aku dan semoga kesenangan dan keberkatan Allah selalu mendampingi mereka berdua.

notahati : setiap perjalanan hidup, ade hikmah di sebaliknya.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...