Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, January 18, 2009

letihnya saya~

pd tgh ari td, aku sampai d utp bersama family kuterchenta~ (alhamdulillah). ari senin ni akn bermula lah 2nd year 2nd semester ku.

family ku balik lebih kurang dlm kul 6. (smoga perjalanan mereka slmt.) kali ni first time aku mengemas bilek sorang diri. kalo x, dolu2, mak n acik tlg kemaskan. mmg letih yg amat kemas bilek sorang2. huhu.

hmm, rumetku belum pulang lg. esk kot die pulang. esk giliran rumetku pulak bersin smbil kemas bilek. heheh~(kitorg dua2 xtahan dgn debu2 n habuk2.)

jadual utk sem ni belum siap susun ag. utk sem kali ni, aku amek 6 subjek. 5 drpd nya ade lab. mana xbiol masa nk susun ini jadual.huhuh. harap2 dpermudahkanNya masa nk pilih lab tu. amin~

ingin membebel pnjg, tp xde idea la plak~ haiya.

btw, jumpa lg, insyaAllah~ :)

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...