Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Thursday, February 17, 2011

tag : senyum tak nampak gigi

Oh, da lame tak kena tag ni. Hari ni sis wanny mengetagku dalam contest senyum tak nampak gigi yang dianjurkan oleh cik muazatul adawiyyah.

Sebenarnya tak suka sangat letak gambar dalam blog, tapi memenuhi tag ni, I letakkan jugaklah. hoho.


Haa, ni dia senyum tak nampak gigi. Rasanya mulut pun tak ternampak. hehe.





Tak tag sape-sape pun takpe kan? hehe. Sekian daripada saye. :)

Ke lab. :)

4 buah fikiran:

nulhazwany abdul malik said... [Reply to comment]

letak 1 pic pun da cukup.
wany saje menggedik letak banyak. hehe.

oo macam ni rupa orangnya.. sweet je. hehe

anNaqia said... [Reply to comment]

haha. mane ade. tu camera trick la. :P

mohd khalis farouk Agil said... [Reply to comment]

cml sgt..

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: mekasih! :)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...