Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, February 20, 2011

dah tak special dah

dulu special,
sebab panggil nama betul kau.
sekarang dah tak special dah,
sebab dah tukar panggil common name kau.

dulu special,
selalu stalk kau.
sekarang dah tak special dah,
sebab kau pun dah ramai yang stalk.
(tak special la nak stalk secara berjemaah kan?)

dulu special,
selalu fikir pasal kau.
sekarang dah tak special dah,
sebab aku banyak lagi benda lain nak fikir.

dulu special,
sampai aku teraddict kat kau.
sekarang dah tak special dah,
aku ade addiction lain dah.

kau dah tak special dah di mataku.
aku pun tak special di mata kau kan?
haha. kita serilah.
aku dah insaf.

bye!

2 buah fikiran:

Unknown said... [Reply to comment]

skrg da ada org special ke?:-)

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: mungken ada. :P

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...