Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, January 11, 2011

110111

assalamualaikum!^^

Sudah memulakan pertapaan di UTP. Meneruskan sisa-sisa perjalanan yang tinggal. (aicewah~) Dapat tau result hari ni. Alhamdulillah naik. Syukur banget! ^___^

Member : Macam mane dengan cite dulu?
Aku : Hm, ntah la. Tak tau nak cakap ape. Tapi mungkin akan tunggu sampai umur 25 kot.
Mr Google's

jeng jeng jeng.

Ape benda yang nak ditunggu? Yang tak perlu dicari, dia akan datang sendiri tulah.

Aish, tegar sangat tu nak tunggu sampai umur 25. hoho. Sekarang ni nampak yang ada kat depan mata yang tu saja. Tunggu jelah yang tu. Walaupun, macam tipis jugak harapan. Hot stuff kot, memang susah nak dapat.

Ntahla belalang.

Jadi pemangkin untuk bekerja keras je lah ye. Dapat tak dapat belakang kira. yosh!

*pray* mengharut di malam hari. heh~

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...