Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, September 20, 2010

yutipi yutipi

hampir empat tahun lebih belajar di sini.
banyak yang belajar.
yang masuk dalam exam,
yang tak masuk dalam exam.
sume belajar.
masih lagi belajar.

tempat tidur.
tempat blaja.
tempat solat.
tempat meronggeng.
tempat melepaskan tension.
tempat makan.
tempat parking keta.
kena manfaatkan masa-masa yang tinggal ni.

oh ye,
mengenai topik-topik kawen yang slalu dperkatakan tu,
jangan risau.
masih belajar.
gatal ke kalo selalu fikir kawen?
hehe.
fikir kawen, bila da otak agak sesak dengan kerja-kerja belajar ni.
takkan kt blog pn, nk kena cite yang siyes2.
kn?
(blog saye. cite saye. fikiran saye.)


lagipun,
saye xde calon lagi.
jd, xrisau sgt la kalo nk cite pasal kawen.
kalo saye ade calon, konfem-konfem la saye cite psl saye dan calon saye je kn?


keluar yutipi pn blum lg. kawen tu, hanya fikir je la. haha.

4 buah fikiran:

mohd khalis farouk Agil said... [Reply to comment]

ada dh ke calon?:-)

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: rasa2? :P

mohd khalis farouk Agil said... [Reply to comment]

Jom Kawen..:-)

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: jom! :))

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...