Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Saturday, August 8, 2009

sampai di utp.

Hakikatnya bahagia itu
Adalah ketenangan
Bila hati mengingati Tuhan


alhamdulillah!

syukur padaNya dikurniakan perjalanan yang lancar.
^_^

kul 4.40 petang td sampai di UTP.
letih memandu lebih letih daripada letih balik naik bas.
tabik pada abah yang selalu menjadi pilot untuk kami sefamily.

sebelum masuk UTP,
kne wat screening test.
tak pernah2 dibuat orang beratur di pondok guard.
rasa cm nak duk skali ngan pacik2 guard jaga gate depan UTP.
heheh~

masuk UTP kali ni,
aku bawa satu bekalan.
harap aku istiqamah dengan bekalan itu.
harap-harap aku juga bahagia dengan bekalan ini.
amin~


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...