Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, August 12, 2009

hectic day


perjalanan menuju blok 16(jumpa sv~)



blok 18 - kejuruteraan mekanikal



dalam pembikinan wajah ari konvokesyen


kerusi ditambah, almaklumlah graduannya ramai



haa, ni haa, tmpt aku praktis. laaa~ bukak mulut luas2.


ps: da nk mula ari hectic ku,
esk - preview depan rector
lusa - full rehearsal
tulat - rehat perut dan suara.
tubing - ari kejadian nya konvokesyen ke 9 2009

2 buah fikiran:

sue-mai.al-musadda said... [Reply to comment]

nyanyi time convo sgt best..xsbr nk convo thn dpn~~

anNaqia said... [Reply to comment]

wah~!
ini smgt yg kte nak~
^_^

gud dear,
koir is the best lah~
:)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...