Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, July 26, 2009

surprise!

250709

cukup dua mgu bdayku~

tka: kitorg nk g vangge, jom la ikut skali
aku: owh, kt ipoh tu ke?
tka: aah, xde la jauh sgt.


dlm hati : haish, da kenyang mkn nasi. xkn nk ikut lagi. fatin pun mesti xnk ikut gaks. biarlah.

tka: jom la.
aku: fatin nk g ke?
tka: fatin ckp ok je. dia nk g slps anta kakp ngan zini g klinik.
aku: owh ye ke?ok2.

dalam hati: fatin nk ikut? pelik btul~

aku: diorang ni nak g vangge, nak ikut gak ke?
fatin: tau, boley je.
aku: owh, ok2
fatin: kte g lps anta kakp ngan zini g klinik.
aku: owh, ok2.

bila da ramai2 sampai kt parking keta.

tka: hah, jum2, kumpul2 dlu.

dalam hati: haish, pelik nih. da nk dkt kul 10 ni. vangge bkk lg ke?

aku pun berlari-lari ke keta nk amek beg. tiba-tiba tka jerit.

tka: cikyah! nk g mane tuh??
aku: jap2. amek beg.

da slesai amek beg, aku kembali ke tempat berkumpul.

zapp!! tka keluarkan tudung2nye daripada beg.

tka: hah, ikat2 semua.

dalam hati: adeh, apekehenye nih? nk g vangge pn kne tutup mata ke? banyak lak tu tudung nye. isk~ xsdap tul rase nih.

fatin ikat mata aku.

antara mangsa ikatan mata : farah, bib, zini, anis dan aku

naik keta bergerak smpailah ke satu tmpt.

tiba-tiba je ade satu tgn pegang tgn aku. ditariknye aku, terhuyung hayang rasa badan bergerak.

bila dbenarkan bkk ikatan mata tu,

hepi besday to u,
hepy besday to u,
hepi besday to,
farah, bib, zini, anis, cikyah
hepy bday to u.

rasa cm nk nangis pn ade gaks. ade org wat serperais party kt aku. wpun berlima, rasa sgt bahagia. hoho~

kami mkn dengan sepenuh hati. dan amek gmba sepenuh hati.

^_^



selepas dibenarkan membuka ikatan mata.



sampai2 je, terus bergambar




ilah ngan kin bagi hadiah kat kitorg~ ^_^ tq!



bday girl kne g basuh pnggan. tp aku xwat pun. haish~ sori ye kwn2~



background bday party kami~ macam ni lah kwn2 saye termasuk saye~




tq to aini. our cameragirl~



pulang~

terima kasih buat teman semua.
rumet, ilah, fatin, emie, fani, zatul, kakp, aimi, nadiah, kin.

ps: saye sayang kawan2 sy.
pss: kenangan yg manis utk diingti~

4 buah fikiran:

ajibah abol said... [Reply to comment]

happy belated then.
may Allah bless u, dear

iyLah_rox said... [Reply to comment]

cikyahhhh~ gelak guleng2 aku bca cte psal smlm wehhh~ hahahahaha~ nseb la aku x ekot g ikat mta korg~ kalo x haruslaaa gelak guleng2 ats jln rya pnyaaa~ wakakakaka

AleXeNdEr reEz said... [Reply to comment]

HAPPY BrithDAY...!!!


ade hadiah utk kite x?

hak3

anNaqia said... [Reply to comment]

intan,
tq dear~
lap u lah.
^^

ilah,
ceh~
smgt nk guling2,
org ni da cuak mcm hape dh.
heh~

reez,
aiyak,
ini sula terbalik wo,
:P
btw, tq!

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...