Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Friday, May 1, 2009

pHew!!~

sumber : google image

hectic week! mcm gambar kt atas lah, aku dan kwn2. huhu.
byk perkara yang aku wat, agak tak menepati piawaian. hmm, nasib lah!
first time jgk la aku merasa tidak tido malam, utk siapkan projek. pd hari presentation tu, aku da rasa cm zombie. jalan pun cm melayang-layang. hoho~ time presentation, habis-habisan kitorg kne condemn~ adeh. kuciwa pn ade. hmm~
amek pengajaran untuk ETP nti~



sumber : google image
lega!

hectic week tlh meninggalkan kami. kesabaran mental dan fizikal teruji. alhamdulillah, sume berjaya melaluinya. ramai yang pulang ke rumah. rumet pn meninggalkan ku keseorangan. my best buddy, fatin, pn pulang. hmm.

"mak, angah raso nk balik jah." aku
"xpyh la balik. stdy2 jah." ibu

xley balik~~ -.-"


hari ni bermulalah study week bg pelajar-pelajar UTP.







waktu study week sem lepas.

jum berstudy week!

xley balik, jd jum bersetadi! ^^

lec notes menanti~

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...