Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, May 25, 2009

kebanjiran kenduri


sumber : google image

pada 6 jun nti, mak aku terima lebih kurang dlm 10 undangan perkahwinan. orang yang nak adakan kenduri pn sibuk, orang yg nk g kenduri pn sibuk. haha~

menurut kajian aku la,
mereka memilih 6 jun sbb tarikhnya shantek, tambah2 plak 6 jun tu dlm waktu cuti skolah. mmg nice la tarikh tu.

gelak sakan aku dengar mak aku bilang tempat kenduri pd 6 jun nti. byk seyh~

yg abah lak, membebel.

"bkpo la duk pakat pilih tarikh samo blako. kalo aku la utk skadar kecek, aku pilih tarikh time weekend jah. sne, xyah ore pyh2 mikir nk g tpak bekwoh hk mano dlu."

mak lak jwb,

" eh, kno consider pihok laki plok."

aku senyum ' pasal aku ke nihs? ngeh3.' kadang2 mereka berfikir jauh gak. ^^

tak perlu dirisaukan apa yg xdiketahui. just follow the flow.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...