Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, May 18, 2009

haish!!

nak kawen la kalo canni gayenya~

hehe.

mcm senang je bunyik nye kan?

kalo la kawen sesenang makan.

kalo la exam sesenang minum air.

hidup tidak akan indah agaknya~

hurm~~

perkara di atas skali itu apa yg hati aku terdetik jek. otak xberfikir pn, tangan terus menari di atas papan kekunci ni. [papan kekunci ke? pape je la]


tw0 m0re paper to g0.

mereka yang bertuah itu adalah




HEAT TRANSFER

&

MECHANICAL ENGINEERING DESIGN II

semangat2!!

ayuh bergerak mechian sume~~

rabbi yassir wala tu'assir ya kareem..


btw,

nk wish

selamat hari guru

wat cikgu-cikgi sume.

especially tu cikgu sy,

pra sekolah

skpg 2

skip 1

smip

sester

n

UTP

...sambung study...

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...