Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Monday, April 13, 2009

tag : blog saya.

Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?
hati terdetik, otak berfikir, tangan menaip. sebab selalunya hatiku akn berdetik dulu utk tls

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://annaqia.blogspot.com/ --> ku suke namaku naqiah. ^^

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
method eh? penceritaan perjalanan hidupku~

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
uik? br berjinak-jinak kot~

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
seronok jgk tgk blog tqah. ske tgk gambar2~ ^^


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...