Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, March 29, 2009

kembali~

sumber : google image

kul 4.45am td, aku sampai di bumi UTP terchenta ini.

naseb baek la beg xberat sangat. blaja daripada pengalaman. jika dlu aku sllu bawak byk brg bila balik umah, tp bila mak suruh aku bawak balik laptop n toiletries n memadai dengan sehelai tshirt, aku pn meminimumkan brg2 utk bawak balik umah. sampaikan buku pn ak xbawak balik, cukuplah sekadar aku scan aje page2 yang aku rasa penting sebagai rujukan~ brlah berguna teknologi yg digunakan~ ^^


perjalanan pulang alhamdulillah selamat. kepala pun xde la pening sangat.

hmm,, aku akn meneruskan sem jan 09 dgn penuh tekad di dada~ semoga kejayaan dapat digenggam~ hoho. amin~~

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...