Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, February 25, 2009

sayang mereka~

kuingin bahgiakan mereka hingga hujung usiaku. insyaAllah.

:)

perasaan ini terbuai-buai dengan alunan lagu 'Sekali Ini Saja' daripada Glenn

dan liriknya :-

Bersamamu kulewati

Lebih dari seribu malam

Bersamamu yang kumau

Namun kenyataannya tak sejalan



Tuhan bila masih ku diberi kesempatan

Izinkan aku untuk mencintanya

Namun bila waktuku telah habis dengannya

Biar cinta hidup skali ini saja



Tak sanggup bila harus jujur

Hidup tanpa hembusan nafasnya



Tuhan bila waktu dapat kuputar kembali

Sekali lagi untuk mencintanya

Namun bila waktuku telah habis dengannya

Biarkan cinta ini (biarkan cinta ini)

Hidup untuk sekali ini saja

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...