Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, December 3, 2008

naik haji~

semasa merayau2 d blog org td, tertarik lak psl tajuk d ats~






naik haji.




ramai parents kwn2 aku naik haji thn nih. parents fatin, parents nadiah, parents emie. ble plak turn parents aku ye? insyaAllah, ble da smpi seru, ade rezki nti, ade la peluang diorg naik haji. amin~

teringt masa kt skolah dlu, ade ckgu fizik ak. aku da ingt2 lupa cte nye, die ade pesan 'awk sume ni simpan la duit awl2. cuba target g haji masa umo 30 thn. barulah xmembazir' lebih kurang la aytnya.(kalo slh hrp dmaafkn~) hmm, skali tpkir btul jgk kata cikgu. tp, skrg br teringt psl pesanan tuh. hoho.
ak target cmni lak, nk parents aku dlu smpi d tnh suci makkah, br lah aku. huhu. harap dmakbulkan. amin~ papepn, insyaAllah, satu ari nanti aku nk menjejakkn kaki ni d tnh suci Makkah. :)




2 buah fikiran:

NurFiera Mohd Zain said... [Reply to comment]

huhu..comeyyyyy la sgt blog dierr eh..haha..

:P
ade blog rupenye..same la kte tuka2 link eh :)

mklumla..nk men fs dh malu. 'sy kan dh grad'
heeeeee

p/s: insyaAllah sy honeymoon kt Mekah..doakn la eh :)
:) :) :)

anNaqia said... [Reply to comment]

hoho.

comey lar nih.

:P

p/s: hanimun kt mekah eh? hurm~

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...