Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, December 31, 2008

2009~


p/s: gmbar ini aku copy paste yg google nye.tq~

happy new year 2009 everyone!

azam utk thn 2009 dlm process pembikinan. dharapkan sume ade azam baru.

[2008]
mengimbau kembali kenangan thn 2008~

  • thn ni merupakan thn exam utk adik2 aku. adik(si bongsu) = UPSR manakala acik (si keduabongsu) = PMR. alhamdulillah tahun ini jgk merupakan thn yg paling bertuah utk mak n abah sbb kedua2 ank mereka berjaya mendapat straight A's. adik = 5A manakala acik = 9A. syukurnya ya Allah~ sungguh gembira rasa hati ini apabila kedua2 adik aku melakarkan kejayaan pd thn yg sama. semoga kami adik beradik terus melakarkan kejayaan.amin~
  • tahap kesihatan aku pd thn ni alhamdulillah syukur bertambah baik. apun pnah mr doc kata penyakit aku xkn sembuh, aku yakin setiap penyakit yg Allah turunkan pasti ade penawarnya.semoga penyakit ini sembuh. :)
  • dr segi kewangan, agak goyah sedikit. jika dlu, xplu abah masukkn duit utkku. tp skrg thn ni skolar itu tdk cukop utk sebulan. harga mknn naek,tp aku mkn still lg cm masa harga murah.hoho.thn 2009 ni nmpknya aku kne pndai menguruskan wang.
  • dlm pelajaran, alhamdulillah ade peningkatan.insyaAllah thn 2009 ni aku akn lebih berusaha keras utk mendapatkn dean's list.hoho.
  • hubungan sosial alhamdulillah baik.
  • yg pastinya,serangan rejim zionis d palestin masih lg xbhenti2. astaghfirullahal'azim, kdg2 aku terlupa org d sana.thn 2009, thn utk mengubah sikap nih.
overall, thn 2008 meninggalkan kenangan manis utk aku sebagai seorang kakak~ :) kenangan pahit pn ade, apa yg buruk jadikan sempadan.

'berhijrah ke arah redhaNya' utk thn 2009.

mengharapkan yg terbaek drNya utk 2009

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...