Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, February 28, 2012

1st Giveaway by Ratu and Queen

In the name of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful

Oh, saya ditag lagi. Kali ni Cik Tikah pula tag saya untuk join First Giveaway from Cik Ratu and Cik Queen.


Nak tahu pasal syarat-syarat penyertaan? Click pada banner di atas ye. :)

Hadiah-hadiah yang ditawarkan pun amatlah lumayan. Sekali lagi, sila click banner di atas untuk keterangan lanjut. :)

Nak tag, Cik adik manis Farina.

Tarik tutup penyertaan sepatutnya 1st March 2012, tapi diorang panjangkan lagi pada satu tarikh yang masih belum diketahui.

p/s : Giveaway keempat yang disertai, harap-harap ada luck la kali ni. ehe~

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...