Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Wednesday, December 15, 2010

house rules

Assalamualaikum!^^

Hari ini beli satu novel! Seronok.
Rasanya tengahari tadi baru je cakap kat ibu, nak beli novel.
Tup-tup petang tadi terus pergi Popular Bookshop. Niat di hati nak beli novel John Grisham tajuk The Confession, tapi ada yang Ford County saje.

Belek sana, belek sini. Baca sinopsis buku tu, baca sinopsis buku ni.
Last-last berkenan kat buku di bawah ni.

Gambar novel yang masih dalam plastik penutup lagi. Segar dari ladang. :)


Tajuk novel ni, House Rules by Jodi Picoult.
Pilih novel ni, sebab kulit bukunye menarik, baca sinopsis yang kat belakang novel ni macam menarik. Sebenarnya baru nak mulakan hobi baru ni, nak kumpul novel english. Harap-harap tercapai la hobi ni. Sambil-sambil nak mengasah bahasa inggeris. Mana la tahu kan, nanti da boleh tulis blog dalam bahasa inggeris je nanti. hehe.

Nanti dah selesai baca, saya buat review ye.

lepas ni boleh la spiking London! haha.

0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...