Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Sunday, June 14, 2009

tag : hot

1. Anda rasa anda hot?
hoh! panas banget seyh~

2.Upload gambar
kegemaran anda?



3. Kenapa anda suka gambar ini?
heheh. mase ni kenduri sedare aku. kami lak enjoy amek gmbar.

4. Bila kali terakhir makan pizza?
da lame xmakan pizza. thn lpas ade kot skali.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
aku nyanyi ade la - terlanjur cinta.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
xwat pape. bercadang mau kemas umah.

7. Selain name sendiri, anda suke dipanggil dgn nama apa?
angah, qia, cik ya, cik ah. ngeh~

8. Tag lagi 5 org?
  1. intan
  2. mira
  3. sis tkah
  4. ieda
  5. tqah

9. Siapa no. 1 pada anda?
kwn saye d sester. ^^

10. Orang no. 3 ada hubungan dgn sesiapa?
hoho. ntah le.

11. Kata sesuatu mengenai org no. 5?
suke tgk puding tu tqah~ :)

12. Bagaimana pula org no. 2?
kwn smip saye.

13. Pesanan kpd no. 4?
jum2 wat ini tag.


2 buah fikiran:

Atikah said... [Reply to comment]

Announcement!!!!
haha...no 3 tu xde relationship ngn sape2 skrg...;)

naqiah said... [Reply to comment]

heheh~
skrg ye.
:)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...