Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Tuesday, March 24, 2009

tag : 10~

tag from mira nasir~

#1 Describe 10 things about the person who tag you

amira nasir

  1. skulmate2
  2. ank kedua cm aku
  3. ank cg zalina (cg geo ku~)
  4. currently study kt utm
  5. abg nama aiman
  6. blaja kt aussie
  7. kurus kering
  8. xpakai spek
  9. kalo xslp amek meki cm aku gaks~
  10. adik bradik nye muka cm same je.


#2 Describe 10 things about you

  1. nama nor naqiah bt mohd nazari
  2. fofuler dgn nama cikyah
  3. umo 20 thn
  4. anak kedua
  5. ore klate
  6. blaja d utp
  7. amek mechi
  8. ske keroppi
  9. cekeding (itu org yg ckp)
  10. suka menulis. ngeh2~

#3 Choose 10 people to be tagged

  1. ak
  2. pn
  3. br
  4. thu
  5. kne
  6. wat
  7. ini
  8. tag
  9. jd
  10. xnk tag sape2~ ngeh3~

1 buah fikiran:

anNaqia said... [Reply to comment]

@mohd khalis farouk Agil: :)

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...