Aku rasa, aku cerita. Aku baca, aku cerita.

Saturday, December 27, 2008

anugerah~

'ibu, hari ini kubuktikan,
segala pengorbananmu tidak kupersiakan,
ayah, kau pembakar semangatku,
menempuhi segala rintangan yg mendatang,
dariku yg menggapai anugerah ini'

lagu ni lagu koir kt sester (sms kt). terdetik utk menulis pasal lagu nih. td, member koirku cegu farah(farah aina) ade tegur psl lgu ni.aku ade letakkn lagu ni dlm page fs aku. mmg lgu ni meninggalkan byk kenangan dlm hidupku.hoho.

masa zaman2 muda dlu,(heheh)aku menyertai pasukan koir skolah.mmg aku suke menyanyi.jd, aku pn masuklah koir. sgt best! ade dua benda yg paling aku suke wat, first, koir second kawad. n masa kt sester dlu, aku join kawad kaki.menang 2nd place tuh. tp itu masa form 4 but when masuk form 5 aku xjoin kedua2 nya. sbb koir adalah utk form 4 dan dnyanyikan waktu graduasi n majlis kecemerlangan sekolah and kawad, aku tarik diri ats sbb2 kesihatan. sadis2.

n now, kt utp aku join koir balik. yeah! i loike~ :) start from foundation which is in 2006 until now 2008. for 2009, xtau la cmne. tgk la cmne, join lg ke x. in utp, koir ni utk konvo n acara2 yg len yg memerlukan koir. koir in utp xde la hbt sgt berbanding dgn persatuan kebudayaan yg len, but kalo nk dbandingkan dgn sester dlu, latihan koir kt utp hbt. mcm kt dlm af plak aku rasa.
"lontarkan suara"
"keluarkan dr perut"
"dont shout!"
"follow d tempo!"
"open ur mouth!"
inilah antara yg sllu aku dgr time latihan koir kt utp.kt sester, sume ni cm kurang. but, i love dat moments so much. :) sester, byk meninggalkan kenangan manis n pahit serta mengajar aku erti kehidupan sebenar(siyesly~). d utp, selama 3 kali berturut2 aku menyertai koir, n 3 kali jgk la aku tgk senior2 grad.harap2, aku dpt grad dgn baek.amin. (insyaAllah~) kalo koir d sester, xpyh mekap2, but in utp, nk nyanyi sket kne mekap. haih~ (xske sgt mekap2 nihs~) itulah, serba sedikit psl lgu d ats n my interest. nti da keja, ade ke kump koir agak2 nye ek? hmm~

p/s: koir is my interest. i love koir so much!~


0 buah fikiran:

Post a Comment

wanna share something with me? just say it! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...